29 Ağustos 2011 Pazartesi

Eğer Hala Cep Telefonu Olmasaydı Ne Mi Olurdu? :)

Bir önceki blog yazımda bahsettiğim Alman arkadaşım Selma ile buluştuktan sonra bana bir güven gelmedi değil hani :) Buluşmadan sonra kendi kendime "Neden bunu daha sık yapmıyorum" diye sordum ve böylece 2. CouchSurfing deneyimimi yaşamış oldum. Bu sefer buluşacağım kişi bir Amerikalıydı ve ana dili doğal olarak ingilizceydi :) "Neden olmasın canım" dedim ve 27 Ağustos Cumartesi günü için Marissa'ya söz verdim. Ama ufak bir sorunumuz vardı, Marissa cep telefonu kullanmıyordu. Başta tereddüt etsem de Marissa'nın Taksim Burger King'in önüne tam 13.00'da geleceğini söylemesiyle endişelerim geçiverdi. 


Buluşma günü 12.50'de İstiklal'in başındaki Burger King'in önünde beklemeye başladım. Dakikalar geçtikçe "ekilmiş" olmayı kendime konduramasam da bir şeylerin ters gittiği açıktı. Artık yaklaşan her kıza Marissa gözüyle bakıyor, yanımda benimle bekleyen insanlar başkalarıyla buluşup gittikçe daha da bozuluyordum. 13.20 sularında saçları Marissa'dan daha kısa bir kız Burger King'in kapısından içeri girdi ve sıraya girdi. Buluşacağım kişinin sadece fotoğraflarını görmüş olmam ve her gelenin o olmasını dilemem, bu kızı Marissa'ya benzetmeme yetti bile :) Planım şuydu, benzettiğim kişinin Türk olması ihtimaline karşı önce onunla Türkçe konuşacak, beni anlamadıysa "Are you Marissa?" diye soracaktım. İçeri girdim ve benzettiğim kızın yüzü duvara dönük bir şekilde yemek yediğini gördüm. Yüzüne doğru eğilip "Pardon saatinizi öğrenebilir miyim?" diye sordum. Kız cevap vermeyince yüzüne daha da yaklaşıp sesimi yükselterek "Saatiniz diyorum, kaç?" diye sordum. Cevap gecikince tam Türkçe bilmiyor diye konuya girecekken " Saatim yok" cevabıyla yıkıldım. Kapının önüne dönüp 15dk daha bekledikten sonra artık ekilmiş olduğuma emindim. Telefondan Facebook sayfama girip Marissa'ya onu bekleyip gittiğime dair bir mesaj attım ve bu kadar yolu 1 saat bekleyip gitmek için gelmemiş olmayı dileyerek Taksim'de yaşayan CouchSurfing arkadaşım Selma'ya mesaj attım. Selma 15 dk sonra yanımdaydı, ona olanları anlattığım sırada Facebook'a girdim ve Marissa'dan gelen mesajı gördüm. Tam 1.5 saattir Burger King'in önünde beni beklediğini söylüyordu. Nasıl olur derken yanımıza gelmesiyle durumu anladım. Marissa ile farklı Burger King'lerin önünde birbirimizi beklemiştik. Bu deneyimim bana cep telefonu yokken insanların birbiriyle nasıl buluştuklarını anlamam için yetti de arttı bile :)


Günün kalanı ana dili İngilizce olan ve aşırı hızlı konuşan bir kızı anlamaya ve ona laf yetiştirmeye çalışmakla geçti :)
İkinci Couch Surfing deneyimimin bana kattığı şey ise; bir daha telefonu olmayan bir kızla buluşmaya karar verirsem ona hangi Burger King'in önünde beklemesi gerektiğini daha iyi anlatmam olacaktır :D

1 yorum:

  1. Valla Gizemcim cok akici bir dil kullanmissin, gercekten cok begendim devamini sabirsizlikla bekliyorum...
    Gozde

    YanıtlaSil