22 Kasım 2011 Salı

Yeni Eğlencem :)

İçimdeki bir şeyler yazma istediğini bastıramadığım bir an "neden benim de bir bloğum olmasın" diye düşünüp hevesle yazdıklarımı en iyi sunabileceğim blog sayfalarını araştırmaya başlamıştım. Neredeyse tüm blog sayfalarını araştırdıktan sonra şimdi de yazmakta olduğum "blogspot"ta karar kılmıştım. 


Blog yazılarımda hep yaşadığım olayları anlattığım için, internetten olmayan , benim olan fotoğrafları paylaşıyorum haliyle.. Gün geçtikçe internette görseller bölümünü gezerken ilgimi çeken ve arada bakmak için kaydettiğim fotoğrafları ve anlık duygularımı yansıtan şarkıları da başkalarıyla da paylaşmak istediğimi farkettim ve bunun için farklı bir konsept ile oluşturduğum bir "tumblr" sayfası açtım. 


Arka planlar, temalar, paylaşımlar, başkalarının tumblr hesapları derken tüm günümü harcadım ve bir kaç gündür kullanmakta olduğum "yeni bir eğlence" elde ettim :)


Yeni eğlencemin linki ; http://gizemgundogan.tumblr.com/


Keyifli seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder